می خواستم از همین جا خسته نباشیدم رو به تمموم کسانی که برای کنکور زحمت کشیدند یا تو این چهار سال خودشون به سختی انداختن تا بتونن تو جایی که میخوان به تحصیل ادامه بدن اعلام کنم.

یه خسته نباشید دیگه هم به افرادی که فارغ التحصیل شدن  یا دارن میشن


خلاصه اینکه خاطرات خوبی با هم داشتیم و امیدوارم موفق باشید


اگرهم خواستید اسم دانشگاهی که الان توش درس می خونید رو برا بقیه بچه ها بذارین گذاشتن ایمیل هم خالی از لطف نیست

مهرداد نوحی 10 آذر92