پروژه دانشجویی

ادامه نوشته

آب ، نان ، آواز

آلبوم جدید و فوق العاده زیبای استاد همایون شجریان به نام    آب ، نان ، آواز

برای دانلود این آلبوم روی عنوان این آلبوم کلیک کنید!

تقدیم به کودکانی که هفت سینشان سین دیگری داشت...

تقدیم به کودکان سرطانی که خدا را در چشمانشان دیدم...

 

هنوز 

    دامنه دارد

هنوز هم که هنوز است

                           درد

                                   دامنه دارد

شروع شاخهء ادراک

طنین نام نخستین

تکان شانهء خاک

و طعم میوهء ممنوع

که تا تنفس سنگ

                           ادامه خواهد داشت

و درد

هنوز دامنه دارد...



در کنار من و تو....عیدشان شد.....

سفری به سرزمین شگفت غزلیات مولانا

مواظب باشیم این دم عیدی اونقدر غرق حواشی نشیم که یادمون بره با دلمون خلوت کنیم .روز بیدار شدن طبیعت حیفه که دلمون خواب باشه.برای شروع به دلسروده های مولانا سری می زنیم که دلش بیدار بیداره.
ادامه نوشته

سال 89 مبارک

پیشاپیش فرارسیدن سال 1389 را به تمام دوستان گلم تبریک میگم

ان شا الله سال 89 سال خوبی برای همگی باشه

هم کلاسی عیدت مبارک!!!!

ساقیا آمدن عید مبارک بادت                                                              وان مواعید که دادی مرود از یادت

                                                 بهار ۱۳۸۹ بر شما مبارک

ادامه نوشته

معادله لاينحل

ادامه نوشته

دم عیدی بس کنید دیگه !!!

لطفا تمام بچه هاب وبلاگ بخونن


ادامه نوشته

مهندسی مکانیک و آینده شغلی ، بازارکار و درآمد آن:

ادامه نوشته

دوستی و مهر ، امید می آفریند و امید زندگی ست .

ادامه نوشته

بدون شرح!!!

درصد دروس یکی از دوستان به نام آقای تیموری در گرایش ساخت و تولید کارشناسی ارشد  ١٣٨٧

 زبان عمومی و تخصصی :  درصد  : 0

 مجموعه ریاضی   :          درصد :  50     

 جامدات :                      درصد:  79     

 دینامیک  :                     درصد:   6    

 سیالات :                      درصد: 35     

 ساخت و تولید:              درصد: 59   

معدل کل دوره  کارشناسی :    14.11       

 رتبه در گرایش ساخت و تولید :  1          

 قبولی :( روزانه )  دانشگاه صنعتی امیرکبیر  سال   ١٣٨٧

امان از دست خانوما !!!!

ادامه نوشته

قوانینی که نیوتن از قلم انداخت ...

ادامه نوشته

پلي تکنيک تا امير کبير

ادامه نوشته

چتد تا آهنگ جدید

دوستان نمی دونم موافقید موسیقی هم بذاریم یا نه ، اگه مخالفید بگین پاک کنم

فقط اگه کسی خواست آهنگ بذاره تو رو خدا یه چیزی بذارین که ارزش شنیدن داشته باشه

-----------------------------------------------

داریوش - دنیای این روزای من


پیمان امین - التماس


یاس - نیستی


مهدی مقدم- ستاره

ماجرای سفر من و خدا با دوچرخه!

ادامه نوشته

داستان مداد

ادامه نوشته

داستان چهارشمع

ادامه نوشته

خودت آخرين نفري باش که در اين دنيا با خودت قهر مي‌کني...

ادامه نوشته

داستانی کوتاه از آنتوان چخوف

همين چند روز پيش، «يوليا واسيلي اِونا » پرستار بچههايم را به اتاقم دعوت كردم تا با او تسويه حساب كنم .


ادامه نوشته

نمرات ریاضی 2

سلام

نمره های ریاضی 2 اومد

نمرات ریاضی 2

چندتا عکس قشنگ

ادامه نوشته

یادت باشد...

ادامه نوشته

وقتی موسی هم به امید خدا نمی رود

ادامه نوشته

خيلي از ما قبل از آنكه كاملا مطمئن باشيم، در مورد يك شخص يا يك مساله به راحتي قضاوت مي‌كنيم...

ادامه نوشته

شاید انگشت اشاره‌مان شکسته است؟!

ادامه نوشته

این شما هستین که راه حل رو انتخاب می کنین

ادامه نوشته

اگر با مردم دوستي کني، در قلب آن‌ها جاي مي‌گيري...

ادامه نوشته

Drops of Oils & the Secret of Happiness

ادامه نوشته

logo

اینم به لوگوی دیگه که یکی از دوستان زحمتشو کشیدن

logo

اینم همین الان طراحی کردم

لطفا نقد کنین لوگو رو

بقیه لوگو ها رو هم که قبلا گذاشتم نقد کنید تا بچه ها بتونن بهتر کنن کارشون رو


logo3

سلام

ممنون از عزیزانی که لوگو فرستادن

من همه لوگو های ارسالی رو میذاربم ولی به بعضیاشون ایراد وارده و ایراد هم واسه اینه که دوستان برخی نکات رو در نظر نگرفتن که اگه در نظر بگیرن حتما عالی میشه کاراشون

خوب بریم سراغ لوگو ها :

---------------------------------------------

لوگو 1

ایراد وارده: در لوگو هیچ وقت نباید از عکس استفاده کنید(عکس بلبرینگ منظورمه) ، ولی لوگو بدی نشده

----------------------------------------------------------------

لوگو 2

ایراد وارده: در لوگو هیچ وقت نباید از عکس استفاده کنید(عکس بلبرینگ منظورمه) ، ولی لوگو بدی نشده

-------------------------------------------------------------

لوگو 3 : ارسال شده توسط : {{خانم کریمی}}

این رو میشه به عنوان یک لوگو پذیرفت ، ولی وسطش یکم باید بهتر باشه (88 ای بودنش هم معلوم کنید بد نیست)، ولی در کل خوبه

----------------------------------------------------------------

لوگو 4 : ارسال شده توسط : {{خانم کریمی}}

ایراد وارده : وای که چقدر این لوگو پیپیده شده ، از ماردون و دنده بگیر تا پیچ و مهره ، ولی واقعا وقت برده این کار بد نیست ولی کلا لوگو باید در عین سادگی جذاب باشه

-----------------------------------------------------------------------

لوگو 5 : ارسال شده توسط : {{شایان نژاد شمسی}}

قبل از اینکه لوگو های شایان رو ببینیم بگم که این لوگو ها همه باید سیاه سفید یا سرمه و اینجور رنگا بشه

لوگو 6 : ارسال شده توسط : {{شایان نژاد شمسی}}

لوگو 7 : ارسال شده توسط : {{شایان نژاد شمسی}}

لوگو 8 : ارسال شده توسط : {{شایان نژاد شمسی}}

لوگو 9: ارسال شده توسط : {{شایان نژاد شمسی}}

آخر از همه هم یک بار دیگه لوگوی خودم رو میذاریم

البته تا 3 شنبه بفرستید ، چون منم میخوام 2 ، 3 تا دیگه طراحی کنم

دوستانی که لوگو هاشون نمایش داده شد ، برن رو لوگو ها کار کنن بازم

(در ضمن از این به بعد لوگو میل نزنید ، فقط لینک آپلود رو میل بزنید)

(یه سایت واسه آپلود:http://www.iimmgg.com

یه دونه دیگه :http://www.enterupload.com)


------------------

یا حق

جواب به نظرات شخصی دوستان

یکی از دوستان این طور برای من نظر شخصی گذاشته بود که :


Salam.pishnahad mikonam chon nevisandehatun zud be zud matlab mizaran beheshun begi hameye matalebeshuno tu edame matlab bezaran hata age kutahe.akhe masalan alan man matalebe diruzo az tu arshive esfand khundam.intori bazi az mataleb nakhunde be arshiv montaghel mishan ke fekr nemikonam dorost bashe.intor nist


و جواب من :


کاملا ایدهی مناسبیه

پس دوستان از این به بعد تمام مطالب رو ادامه مطلبی کنیم تا وبلاگ شلوغ نشه


نظر بعدی هم اینجوری بودش :


amir chera webloge ma faghat matalebe diroozo emroozo namayesh mide vali male oomoomia ta 2 hafte pisho


و جواب بنده :

ببین دوست من ، اینجا بچه ها زیاد مطلب میذارن ( روزی 20 تا تقریبا) ، واسه همسن زود به زود میره به آرشیو مطالب ، شما سمت راست سایت روی آرشیو کلیک کن و همه مطالب رو بخون

-----------------------------------


از این بعذ هر یکی دو روز یه بار اینجوری به پیشنهادات و انتقادات جواب میدم

خوشحال میشم نظراتتون رو بشنوم


---------------------------------

یا علی

  «یکی از همین روزها»؛ داستانی از مارکز

 دندان عقل پایین بود. دندانپزشک پاها را کمی ‌از هم باز کرد و دندان را با گازانبر داغ محکم گرفت. شهردار دو دسته صندلی را محکم...

ادامه نوشته

نوروز بر همه ی ساختی ها مبارک باشد

امیدواورم هرروزتون نوروز باشد