آب ، نان ، آواز
آلبوم جدید و فوق العاده زیبای استاد همایون شجریان به نام آب ، نان ، آواز
برای دانلود این آلبوم روی عنوان این آلبوم کلیک کنید!
تقدیم به کودکانی که هفت سینشان سین دیگری داشت...
هنوز
دامنه دارد
هنوز هم که هنوز است
درد
دامنه دارد
شروع شاخهء ادراک
طنین نام نخستین
تکان شانهء خاک
و طعم میوهء ممنوع
که تا تنفس سنگ
ادامه خواهد داشت
و درد
هنوز دامنه دارد...
در کنار من و تو....عیدشان شد.....
سفری به سرزمین شگفت غزلیات مولانا
سال 89 مبارک
پیشاپیش فرارسیدن سال 1389 را به تمام دوستان گلم تبریک میگم
ان شا الله سال 89 سال خوبی برای همگی باشه

هم کلاسی عیدت مبارک!!!!
بهار ۱۳۸۹ بر شما مبارک
دم عیدی بس کنید دیگه !!!
مهندسی مکانیک و آینده شغلی ، بازارکار و درآمد آن:
دوستی و مهر ، امید می آفریند و امید زندگی ست .
بدون شرح!!!
زبان عمومی و تخصصی : درصد : 0
مجموعه ریاضی : درصد : 50
جامدات : درصد: 79
دینامیک : درصد: 6
سیالات : درصد: 35
ساخت و تولید: درصد: 59
معدل کل دوره کارشناسی : 14.11
رتبه در گرایش ساخت و تولید : 1
قبولی :( روزانه ) دانشگاه صنعتی امیرکبیر سال ١٣٨٧
امان از دست خانوما !!!!
قوانینی که نیوتن از قلم انداخت ...
پلي تکنيک تا امير کبير
چتد تا آهنگ جدید
فقط اگه کسی خواست آهنگ بذاره تو رو خدا یه چیزی بذارین که ارزش شنیدن داشته باشه
-----------------------------------------------
ماجرای سفر من و خدا با دوچرخه!
داستان مداد
داستان چهارشمع
خودت آخرين نفري باش که در اين دنيا با خودت قهر ميکني...
داستانی کوتاه از آنتوان چخوف

همين چند روز پيش، «يوليا واسيلي اِونا » پرستار بچههايم را به اتاقم دعوت كردم تا با او تسويه حساب كنم .
نمرات ریاضی 2
نمره های ریاضی 2 اومد
چندتا عکس قشنگ
یادت باشد...
وقتی موسی هم به امید خدا نمی رود
خيلي از ما قبل از آنكه كاملا مطمئن باشيم، در مورد يك شخص يا يك مساله به راحتي قضاوت ميكنيم...
شاید انگشت اشارهمان شکسته است؟!
این شما هستین که راه حل رو انتخاب می کنین
اگر با مردم دوستي کني، در قلب آنها جاي ميگيري...
Drops of Oils & the Secret of Happiness
logo
اینم به لوگوی دیگه که یکی از دوستان زحمتشو کشیدن

logo

اینم همین الان طراحی کردم
لطفا نقد کنین لوگو رو
بقیه لوگو ها رو هم که قبلا گذاشتم نقد کنید تا بچه ها بتونن بهتر کنن کارشون رو
logo3
ممنون از عزیزانی که لوگو فرستادن
من همه لوگو های ارسالی رو میذاربم ولی به بعضیاشون ایراد وارده و ایراد هم واسه اینه که دوستان برخی نکات رو در نظر نگرفتن که اگه در نظر بگیرن حتما عالی میشه کاراشون
خوب بریم سراغ لوگو ها :
---------------------------------------------
لوگو 1

ایراد وارده: در لوگو هیچ وقت نباید از عکس استفاده کنید(عکس بلبرینگ منظورمه) ، ولی لوگو بدی نشده
----------------------------------------------------------------
لوگو 2

ایراد وارده: در لوگو هیچ وقت نباید از عکس استفاده کنید(عکس بلبرینگ منظورمه) ، ولی لوگو بدی نشده
-------------------------------------------------------------
لوگو 3 : ارسال شده توسط : {{خانم کریمی}}

این رو میشه به عنوان یک لوگو پذیرفت ، ولی وسطش یکم باید بهتر باشه (88 ای بودنش هم معلوم کنید بد نیست)، ولی در کل خوبه
----------------------------------------------------------------
لوگو 4 : ارسال شده توسط : {{خانم کریمی}}

ایراد وارده : وای که چقدر این لوگو پیپیده شده ، از ماردون و دنده بگیر تا پیچ و مهره ، ولی واقعا وقت برده این کار بد نیست ولی کلا لوگو باید در عین سادگی جذاب باشه
-----------------------------------------------------------------------
لوگو 5 : ارسال شده توسط : {{شایان نژاد شمسی}}
قبل از اینکه لوگو های شایان رو ببینیم بگم که این لوگو ها همه باید سیاه سفید یا سرمه و اینجور رنگا بشه

لوگو 6 : ارسال شده توسط : {{شایان نژاد شمسی}}

لوگو 7 : ارسال شده توسط : {{شایان نژاد شمسی}}

لوگو 8 : ارسال شده توسط : {{شایان نژاد شمسی}}

لوگو 9: ارسال شده توسط : {{شایان نژاد شمسی}}

آخر از همه هم یک بار دیگه لوگوی خودم رو میذاریم
البته تا 3 شنبه بفرستید ، چون منم میخوام 2 ، 3 تا دیگه طراحی کنم
دوستانی که لوگو هاشون نمایش داده شد ، برن رو لوگو ها کار کنن بازم
(در ضمن از این به بعد لوگو میل نزنید ، فقط لینک آپلود رو میل بزنید)
(یه سایت واسه آپلود:http://www.iimmgg.com
یه دونه دیگه :http://www.enterupload.com)

------------------
یا حق
جواب به نظرات شخصی دوستان
Salam.pishnahad mikonam chon nevisandehatun zud be zud matlab mizaran beheshun begi hameye matalebeshuno tu edame matlab bezaran hata age kutahe.akhe masalan alan man matalebe diruzo az tu arshive esfand khundam.intori bazi az mataleb nakhunde be arshiv montaghel mishan ke fekr nemikonam dorost bashe.intor nist
و جواب من :
کاملا ایدهی مناسبیه
پس دوستان از این به بعد تمام مطالب رو ادامه مطلبی کنیم تا وبلاگ شلوغ نشه
نظر بعدی هم اینجوری بودش :
amir chera webloge ma faghat matalebe diroozo emroozo namayesh mide vali male oomoomia ta 2 hafte pisho
و جواب بنده :
ببین دوست من ، اینجا بچه ها زیاد مطلب میذارن ( روزی 20 تا تقریبا) ، واسه همسن زود به زود میره به آرشیو مطالب ، شما سمت راست سایت روی آرشیو کلیک کن و همه مطالب رو بخون
-----------------------------------
از این بعذ هر یکی دو روز یه بار اینجوری به پیشنهادات و انتقادات جواب میدم
خوشحال میشم نظراتتون رو بشنوم
---------------------------------
یا علی
دندان عقل پایین بود. دندانپزشک پاها را کمی از هم باز کرد و دندان را با گازانبر داغ محکم گرفت. شهردار دو دسته صندلی را محکم...
نوروز بر همه ی ساختی ها مبارک باشد

امیدواورم هرروزتون نوروز باشد